100917 - Fredag


Tjingeling :)

Sitter och väntar på att Mange ska komma hem från jobbet och att mamma ska komma som vart hemma i Råhällan idag och städat i huset..

Sen när Manges bror Martin slutat så ska vi ut och åka lite :)
Var minst 1 månad sen jag körde sist, men de ska väl gå bra hoppas jag :)

Idag har jag fått hem Thindras vinteroverall jag köpt :)
Hon har fått en svart Everest overall och en passande mössa till..
Så nu är 1 set klart inför vinter :)

Bilder:




Nu kom min älskling hem hörde jag :)
Så ska jag prata och umgås lite !

Kommentarer
Postat av: Stephanie

En sån där overall har vi kikat på till Alexander med :) Står mellan den och didrikson :)

2010-09-18 @ 13:15:21
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: ThinaChelsea

Du! En sådan där mössa! Finns den i Rosa? Var kommer den ifrån ^^,

2010-09-28 @ 19:57:13
URL: http://thinachelsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0