100915 - Onsdag


Tjingeling :)

Sitter just nu och kikar på Idol :)

Efter middagen idag så åkte vi hem till Anna och Henke och fira Henke i efterskott då han fyllde den 5:e september ;P
Och lilla Emilia bara växer och växer, hon är så söt :)

Thindra blev också en liten bebis igen när vi var där..
Bild bevis:



(Thindra i Emilias babysitter)

På förmiddagen idag så åkte vi till Valbo - jag, Thindra och mamma..
Blev en tripp på HM, Hööks och Ikea..
Mamma hitta en mössa till Thindra på rean som hon tyckte hon skulle ha nu när hösten kommer..
Jag skrattar bara jag åt den, men Thindra verkar gilla den :)



Ute i Valbo så åkte Thindra i en bil också :)



Ute på Ikea köpte jag b.la lite ramar så har gjort en fotovägg i hallen :)

Före



Efter



Nej nu blir de tven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0