100908 - Onsdag

Tjingeling :)

Imorse så planera jag att jag och Thindra skulle ha mysdag och att hon skulle få vara hemma från dagis..
Så jag ringde dagis imorse och sa att hon skulle vara hemma..
Men efter 1,5 timme fick jag ringa igen och säga att hon skulle komma för då hade dom hört av sig från jobbet..
Och jag måste ta allt så man får bra lön :)
Så blev ingen mydag idag, men vi tar den imorgon utan dagis för då börjar jag inte förrens kl.14 och då ska hon få vara med farfar och farbror Leon i 2 timmar innan Mange slutar :)

Vi har inte hunnit med så mycket sedan vi kom hem..
Vi var hemma vid 16.30 ungefär så har bara ätit, duschat och myst lite..

Thindra fick smaka en ruta Marabou av mig idag, de var populärt :)



Men när de var slut och man inte fick något mer så kom denna min fram ;P

 
(inte så ofta man ser denna arga och sura bebis :)

Nu sover hon som en stock och själv ska man ha det mysigt framför tven, ska b.la titta på Idol :)
Missa starten igår pga jag jobba kväll, men ikväll är jag redo :)

Mange är i Furuvik med jobbet och äter så man är helt solo ;P

Nej ni ska jag kika datan lite innan jag ska titta p Idol :)

Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

Kramisar till både dej o Mange, ni är så fina föräldrar till Thindra == = )

2010-09-08 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0