101008 - Fredag


GODMORGON :)

Här är vi uppe med tuppen som vanligt ;P

Idag ska jag och Thindra in till stan och träffa Johanna :))
Var inte igår inte sen vi träffa henne, så ska bli hur skoj som helst !

Sen när älsklingen slutar kl.3 så åker vi med han hem och gör iordning middagen..

I eftermiddag / kväll ska vi på kalas hos Thindras farbror Leon som fyller 2 år imorgon :)
Sen blir det bara vanlig fredagsmys :)

Måste bjuda på bild från igår då min lilla björnunge var redo för en tripp till dagis:

(Är även jag som sytt dressen när jag gick i gymnasiet)

Gullunge :)

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Men vad duktig du var/är på att sy! :) Tycker du det är roligt, så borde du ju ha en egen blogg/hemsida med egna barnkläder :) Börja sy igen vettja :) Jag köpte mig en symaskin för några år sedan, men kan nog räkna på fingrarna (på en hand) hur många ggr jag använt den! Skulle vilja börja sy och lära mig en massa... Vore ju så roligt :)

2010-10-08 @ 08:52:26
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0