100529 - Lördag


Tjingeling :)

Här kommer en litet inlägg..

Idag har vi:

* Vart med farmor Carin och köpt en ny vagn :)

 

* Grillat och ätit gott
* Busat en massa :)
* Vart och hälsat på farbror Martin
* Så har jag nyss städat bilen

Nu blir det sängen strax så man orkar upp imorgon..
Ska försöka åka till stan och handla lite på förmiddagen, sen kl.14 ska vi till min mormor på morsdagsfika :)

Idag sov min prinsessa till kl.8, hon somna kl.20 igår kväll så 12 timmars blev det inatt för en liten tös :)

 

Jag klippte mig ju i torsdags..
Så nu kommer en bild på nya frillan :)



Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

Snygg frilla : )

2010-05-30 @ 09:39:04
Postat av: Carin Andersson

Tack för blommorna : ) Farmor

2010-05-30 @ 15:00:28
Postat av: Emelie

Härligt nu ska vi fixa körkort!

JA, syns i Furuvik i morgon. Kram kram

Ps. Snygg frisyr!

2010-05-30 @ 21:17:35
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0