100521 - Fredag


Godkväll !

Idag har vi haft en mycket bra dag :)
Sov liten stund att börja med på förmiddagen, vi sov ca 1 timme och vakna 9.30..
Sen så städades det här hemma och så innan vi tog bussen till stan..
Åkte in till Gävle och träffa gulliga Johanna :)
Blev först lunch inne på 9:an sen lite shopping..
Fick tag i halkstrumpor till Thindra som vi skulle ha och så fick hon en till randig tröja fast denna gång i röd/vit..
Hade vela haft rosa/vit men den fanns bara i små strl :/
Sen så fick jag ett par nya jeansleggings :) Och så blev det en present till bror Ossian..

Innan vi åkte hem med pappa Mange så åkte vi och handla lite mat och så var vi förbi mitt jobb för att hämta mitt schema för sommaren..
Så på midsommarafton kl.16.15 så går jag på mitt schema ;P
Så börjar med att jobba hela midsommarhelgen..
Men de gör inget, bra betalt då och då kan man göra något skoj med familjen sen då :)

Min mormor kom förbi hos också nu på kvällen..
Så vi bjöd henne på grillat :)

Sen efter maten så satt jag mig på golvet med Thindra och lag Manges snusdosa em bit framför henne för att locka att hon skulle krypa och ta den.. Har försökt med sånna lockningar länge men hon har bara ställt sig i krypställning och sen satt sig igen..
Men idag så gjorde hon inte de, hon BÖRJA krypa ;D
Så nu kan min lilla bebis krypa :)
Nu är vi bra stolta här hemma !



Ikväll blir det tv-mys med älsklingen..
Ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag sa ju att det var nära. Nu jäklar kommer det gå undan vill jag lova!!! :D

2010-05-21 @ 19:37:19
Postat av: Stephanie

Ja nu kommer det gå av bara farten. Det tror jag med! :) Duktiga Thindra! :)

2010-05-21 @ 21:02:00
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0