100520 - Torsdag


Tjingeling :)

Idag har vi på förmiddagen vart till öppnis..
Sista dagen idag där inför sommaren..
De är lite tråkigt :/
Men vi ska ses 1 gång i veckan några mammor endå :)

Sen ska jag dit på tisdagkväll på pyssel och grilkväll :)
Sen ska vi ju även på en Furuviks tripp med öppnis den 31 maj :)

Annars idag har vi njutit av vädret så har jag vart i skolan med..
Sista lektionen för handledarkursen..

Jag ska strax ut och hänga upp mer tvätt på torskställningen..
Mange är just nu ute och klipper gräsmattan, så de luktar gott här inne nu :)
Men nu måste väl våren / sommaren vara här ?!

Imorse när jag skulle ta ut hundarna så stod de en älg vid grannens garage..
Så jag stod öga mot öga med den ;P
Men den gick in i skogen som tur var :)

 

Sen 2 bilder på min sötnos :)





Ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vad kul. Då hakar vi på med. Om det blir träff 1 gång veckan! :) Vilka är det isf då?



Puss

2010-05-20 @ 19:49:25
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Carin Andersson

Vilken fin sommarhatt lilla prinsessan har :)

2010-05-20 @ 20:07:45
Postat av: Stephanie

Bjud in mig då! ;) hehe jag hittar den inte :(

2010-05-20 @ 20:57:39
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Carin Andersson

Varför luktar det gott när Mange går ut? Luktar han illa? //Hasse//

2010-05-21 @ 06:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0