100519 - Onsdag


Snart så kommer min älskling hem :)
Han har jobbat över idag, så nu är han efterlängtad som bara den :)

Idag har vi vart på öppnis och lekt :)
Sen har vi bara vart hemma och lekt + städat..

Idag har vi fått hem 1:a HM paketet med :)
De mesta va ju till Thindra men jag fick 1 par skor, 1 kjol och 1 tröja..
Sen var det födelsedagspresenter till mina 2 minsta bröder..

Och snart fyller min prinsessa år också, tänk att 1 år har gått så snabbt :)
Jag vet nu 3st saker som hon ska få i present, dessa är:
* Sandlåda
* Bobby car eller Gåbil
* Barnpool


Så ni som ska komma och fira henne, vet nu att detta är köpt ;P

Nu ska jag kika på Arga Snickaren..
Men först lite bilder:

Mammas hjärta efter vurpan från soffan igår..
Då var hon uppsväld från ögonbrynet till kinden, men de är borta nu :)



Bussresan till stan igår, Thindra fick sitta brevid mig - STORA TJEJEN :)

 

Jag och Thindra igår kväll :)

 

Jag och Thindra, i samma klänning :)

 

Ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: sara

Ni är lika på korten:D Ska ni göra i helgen då?

2010-05-19 @ 20:18:04
URL: http://sarazsara.blogg.se/
Postat av: Carin Andersson

Det finns likheter : )

2010-05-19 @ 21:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0