100513 - Torsdag


Hej Svejs !

Ja då var det röddag idag och då har vi vår älskade pappa Mange hemma :)
Vi har nyss ätit frukost här hemma..
Så nu ska det städas.. Och medans jag gör de får resten av familjen gå ut så jag kan skura golven ifred ;P

Sen vid kl.2 så kommer Erika, Lovisa och ev. Thomas hit och hälsar på :)
Trevligt!
Var ett tag sen vi sågs..

Annars så ser dagen lugn ut..

Men det är ingen vanlig dag idag, för det är Alexanders 1års dag :)
Grattis "stora" pojken från oss !

Alexander och Thindra: Augusti och Oktober -09

 

Igår var vi in till stan för ett besök hos Hanna och lille Elton..
Vilken liten sötnos :)
Han blir denna vecka 3 veckor gammal..
Så han var ju så liten.. Så nu vill man ju ha en egen liten en :)
Min bebis har ju blivit så stor..
Men syskon till Thindra får vänta iallafall minst 1 år..
Ska jobba ordentligt först så man får bättre mammapenning nästa gång :)

Lite bilder från igår:

Michis och Thindra, Thindra åt ballerinakaka=choklad överrallt :)
 
Lille Elton i min famn :)
 
Mamma Hanna och son            Tant Michis och Elton
 

Nej nu ska det sättas fart här..
Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Tackar tackar säger han! ;)



Gud så små dom var! ;) Otroligt.. och duktig thindra är som säger så mycket! :) Vi håller på med Alexander och försöker nöta vi med.



Puss

2010-05-13 @ 12:22:18
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0