100508 - Lördag


Tjingeling :)

Idag har vi vart effektiva här på förmiddagen..
Vi har rensat en massa skit från vedboden..
Sen så har vi vart på återvinngen och slängt det med..

Thindra blev snorig igår kväll och sovit med oss inatt..
Vaknat någongång sådär..
Vet inte om hon blivit förskyld eller om de är tänderna som spökar..
Hon får ju förskyldsymtom då tänderna är på G med..
Så de är svårt att säga..
Men hoppas mammas lilla bebis blir bra i näsan snart !

Ska nog ta med henne upp nu för lite mys i sängen..
Jag ska vila och då får hon vila med mig och titta på drömmarnas trädgård tills pappa Mange kommer in..
Han är nu ute med hundarna..

Senare blir det att starta grillen och grilla och äta gott :)

Sen ikväll så bär det av för mig till Gävle för lite party med favorit flickorna :)
Hoppas på en mycket trevlig kväll !

Nej nu ska jag upp och mysa med min underbara dotter :)



Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

Gladaste tjejen i Skutskär ! =0)

2010-05-08 @ 15:55:31
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Mår hon bättre lilla Thindra? :)

2010-05-10 @ 21:47:29
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0