100506 - Torsdag


Tjingeling :)

Just nu känner jag mig jätte trött och sliten..
Jag ligger nu soffan och Thindra i sin saccosäck och myser..
Nu ska de mysas tills det är dax att göra iordning middagen..



Efter maten, måste jag till affären en sväng och sen ska jag försöka vara lite ute och fixa lite..
Det behövs ju verkligen :P

Idag har vi haft besök av Ida och Molly :)
Så vi har haft en mycket trevlig förmiddag med dom, massa prat och fika :)

 

Imorgon så ska vi cykla till pappa Manges jobb..
Sen så ska vi åka hela familjen till IKEA och handla lådspärrar..
Dom är äntligen fått in flera där :)

Ja nu ska vi mysa innan älskade pappa Mange kommer hem..

Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

Det är roligt att se bilderna på Thindra, hon ser alltid så glad ut. : )

Farmor

2010-05-06 @ 17:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0