100329 - Måndag



**********************************************************************************************


TjiNGELiNG !

Idag har vi haft en riktig bra dag :)
Vi har vart på öppnis på förmiddagen..
Ska börja gå dit nu varje måndag och onsdag :)
Det märks att Thindra blir äldre och att mamma inte duger lika bra längre att leka med ;P
Men det är ju trevligt för mig med och träffa andra :)

Sen så har vi vart hemma och lekt och busat..
Ibland kommer man på att min bebis inte är så liten längre..
Gisses vad tiden går fort..
Min lilla bebis fyller ju snart 1år med, bara 3 månader kvar..
Så ska snart börja planera önske listan till Thindrusen med ;P
Thihi !

Igår kom Thindras farmor och Hasse hit med påskpresent..
Då dom åker upp till stugan i Åre på onsdag kväll..
Detta fick Thindra:

 

Tack så mycket :)

Sen idag så har jag hittat en vagn som ska köpas :)
Vi har ju kikat på en till paraplyvagn som är liten och händig till sommare..
Mest en som vi skulle kunna ha med till Furuvik i sommar..
Men eftersom vi ska cykla dit så behövs ju en liten cykel som Mange kan ha på sin cykel där bak..
Men här är den nya som jag hittat.. Det är en cykelvagn/joggingvagn..
Och bästa av allt att man kan få plats med 2 stycken barn.. Bra till framtiden då det förhoppningsvis kommer en till liten i familjen :)
Såhär ser den ut:



Nu ska Thindra snart bada men först så ska vi bjuda på:


THiNDRA iDAG :)

 

Ha en bra kväll !


Kommentarer
Postat av: Johanna

min bikini fins på ellos :P

2010-03-29 @ 20:26:02
URL: http://johannarydstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Men du, hon är ju hur söt som helst...

2010-03-29 @ 21:25:40
URL: http://gryta.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Tycker du har fått till en sån fin header :) Gjort själv? Om, i vilket program? =)

2010-03-29 @ 23:09:27
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0