100326 - FREDAG ;D



**********************************************************************************************


TjiNGELiNG :)


Här har vi vart uppe sen kl.6 imorse..
Blev inge inlägg igår, satt inte vid datan alls igår..
Hade fullt upp endå :P

Vår gårdag såg ut såhär:

* Sydde gardiner
* Satt upp gardinerna i köket + matrummet
* Gick på långgg promenad till Gävle, tog 2 tim 45 min (hade hundarna med mig, skulle jag gått utan dom hade man väl gått snabbare ;P )
* Handla lite på Willys
* Åt våfflor :)
* Pappa och Gunilla kom förbi, men b.la ett påskägg till Thindrus
* Somna som en stock xD

SÅHÄR FINT BLEV DET MED GARDiNERNA :)

 

 

THiNDRA med PÅSKÄGGET OCH med MORFAR



Jag ska strax in i duschen..
Sen blir det en tripp ut i skogen och hämta hem lite ris..
Nu ska de börjas påskpyntas :)

Sen vid lunch kommer Michis och Eve hit..
Ska bjuda dom på lunch då :)

Sen senare i eftermiddag så ska vi på kalas, då Thindras kusin fyller 3 år idag :)

THiNDRA iDAG :)





Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till William

Vad fick hon i påskägget? :)

2010-03-26 @ 10:36:28
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0