100320 - Lördag



*********************************************************************************************


Jag känner mig..
..väldigt nöjd av denna dag :)

Har hunnit med mycket idag och det känns super skönt !

Dagen börja med lite mys och liten sovmorgon till kl.8..
Sen åt vi frukost, och efter frukosten satt jag verkligen fart..
Har lagat mat åt Thindra innan lunch, blev spagetti och köttfärsås, kyckling med potatis och grönsaker och fisk med potatis och grönsaker..
Hon har testat spagettin och köttfarsåsen idag och de gilla hon iallafall :)

Sen så tvätta jag lite, böt gardiner i sovrummet och sydde om nya till matrummet..
Efter detta blev det lunch dax för vår familj, följt med en 2 timmars promenad :)
Vi gick till ytterharnäs och gick runt där sen gick vi en skogsväg hem..
Har ju vart hur bra väder som helst idag..
Tror våren är påväg påriktigt nu :)

Knäppte kort på Thindrus innan promenaden med nya jackan och nya Thindra mössan :)





Haft besök av Manges pappa + familj nu på eftermiddagen..
Så har vi såklart kikat på Brynäsmatchen..
HEJJA BRYNÄS !

Nu sitter jag och Mange med ett varsitt glas moserande vin och kikar på tven..
Så har vår dag sett ut :)

Ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: sara

Vilken storlek har hon på pop jackan? Tycker deras storlekar är lite stora i storleken och är osäker på vad man ska ha... kram

2010-03-21 @ 09:27:19
URL: http://sarazsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0