100318 - Torsdag



**********************************************************************************************


Tjingeling (:

Vi har vart hemma någon timme nu..
Börja dagen redan kl.5.45 då jag klev upp..
Jag och Thindra åkte med Mange imorse in till stan..
Så han skjusa oss till min bror i Bomhus innan han åkte till jobbet..

Så väl hos bror så har jag städat hans lägenhet..
Ibland är man bra snäll :)
Han fyller år på söndag så de måste ju se skapligt ut..
Och jag var så less att se han julgardiner, som jag satt upp innan jul..
Så nu har jag bytt igen ;P

Sen kom mamma dit och färga håret på mig..
Hann dock inte klippa mig, men antligen får hon göra de på söndag eller om min moster gör de ihelgen :)

Har shoppat lite idag med..
Strumpor till mig och Mange och lite påsk saker, en mörkläggningsgardin till sovrummet..
Solen ligger på där hela förmiddagen så de blir skapligt varmt..
Sen så har även Thindra fått en ny jacka :)
Blev en bubbelgumsrosa skaljacka från POP + en windstopper..
Så nu är jag nöjd :)

Ska nu börja med maten så jag hinner äta innan Mange kommer hem vid 4..
Själv ska man iväg och jobba kväll så jag börjar 16.15..
Så de blir att vi bara bytts av här hemma idag..
Men de gör inget då man får extra pengar nästa månad :)
Jag ska ju köpa en cykel då :D

Nej nu ska jag sätta fart här..
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

Hälsade på hos Thindris och Mange då jag var på väg hem från jobbet, hon är så go lilla tösen . Och Magnus också förståss : ) Farmor

2010-03-18 @ 21:26:18
Postat av: Carin Andersson

Du har gjort så fint i Thindras rum, du är så duktig / Carin

2010-03-18 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0