100317 - Onsdag



**********************************************************************************************


Tjingeling (:


Jag ska passa på att lägga upp ett inlägg nu då Thindra kollar på "Drömmarnas trädgård" på barnkanalen..
Sen när de är slut kl.13.00 så ska vi gå ut på promenad :)

Nu på förmiddagen så har jag gjort klar älgen..
Äntligen !
Ska bara köpa lack nu och lacka den..

Såhär blev den:

Före..



Efter..



När vi sen kommer in efter promenaden så ska de dammsugas och klippas hundklor..
Sen är det nog dax för att börja med maten..
Idag blir det god mat, lax med potatis och sås..
Mumma !

Och ikväll är det webbdesign igen då :)

Eftersom jag har världens busunge här hemma, så har jag fått fixa lite i köket då hon nu kommer dit hon vill i gåstolen.. Hon har lärt sig att lyfta gåstoleb över trösklarna..

Så såhär ser det nu ut i köket:

Före..



Efter..



Mammas charmtroll idag :

  

Och en liten film blir det också idag :



Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

både trollet och älgen är fantastiska

2010-03-17 @ 20:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0