100316- Tisdag



**********************************************************************************************


GODMORGON :)

Här är vi vakna sen 1,5 timme tillbaks..
Thindra kommer nog dock somna snart då hon nu ligger och myser med snuttisen sin..

Vad händer för oss idag då?
Ska fixa och dona lite här hemma, sen blir det en lång promenad..
Blev ingen sådan igår så ligger efter med de ;P

Sen blir det bara en massa mys..
Ikväll blir det Desperate Houewives också och jag jobbar inte så kan se de :)

Thindra idag :)



I söndags var vi ju hem till mamma och hälsa på..
Åkte mest dit för att kolla in nya bebishunden Zorro, som de fick hem i söndags..
Visst är han söt? :)



Men de räckte tydligen inte för Styvfar Micke med en bebis hund..
Så igår fick de hem en till från samma uppfödare som de ska vara fodervärd åt..
Leo heter han men han är en puff :)



Nej nu ska jag göra något annat..
Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill följa med på promenad någon dag, ev imorn om jag är piggare. Är sjukskriven nu, så lär sysselsätta mej :P

2010-03-16 @ 09:15:56
URL: http://gryta.blogg.se/
Postat av: Carin Andersson

Thindra är sötast : )

2010-03-16 @ 21:23:10
Postat av: Carin Andersson

Thindrisen är sötast ! Farmors prinsessa

2010-03-16 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0