100315 - Måndag



**********************************************************************************************


Godkväll :)


Sorry att det inte kom något inlägg igår.. Men var trött och seg på förmiddagen sen var vi hemma hos min kära mor resten av dagen..

Thindra redo för en tripp till mormor :)



Idag då, vad har vi gjort idag?
Jo vi har myst och haft det bra..
Städat och haft besök av min mormor och moster och nu på eftermiddagen av Stephanie, Fredrik och Alexander..

Thindra och Alexander idag :)



Den omtalade älgen är inte klar än :/
Men har slippat klart allt så imorgon blir det målning av den iallafall :)
Så kankse att den är ihop monterad imorgon kväll..

Liten bild på Thindra idag och hennes docka vi hitta hos mormor igår :)



Idag har jag även beställt en ny vårjacka till Mange och en klänning till mig..
Fynda rejält :)

 

Nej nu ska jag bädda rent i sängen, sen blir det att krypa ner i den och kika på tven..
Natti natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0