100627 - Söndag


Tjingeling :)

Nu var det ett tag sen jag blogga..
Men har jobbat nu 4 dagar i rad så tiden jag inte jobbat har jag sovit och spenderat med min underbara familj så mycket det gått :)

Men nu är jobbet klar för denna gång, nu är man ledig fram till torsdagkväll :)
Så imorgon är dagens planering en dag i Furuvik :)
Ska bli mysigt att umgås med familjen nu efter helgen..

I fredags innan jag börja jobbakväll, så var vi till valbo en sväng, sen hem till Manges pappa + familj för lite mat och jordgubbstårta :)
Sen var vi till Ä-by och kolla på midsommarstången och titta då dom dansa och sjöng :)
Bild från fredagen:

 

Idag när jag kom hem från jobbet så hade älsklingen gjort iordning middagen, grillat blev de :)
Vår "lilla" bebis hade ätit sin middag innan oss så hon åt favorit macka medans vi åt..
Bild från de:

 

Sen innan jag avslutar detta inlägg så bjuder jag på en bild från i onsdags då vi var in till stan och skulle besikta bilen :)
Här är den:



Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0