100618 - Fredag


Godkväll !

Ska strax lägga mig är suer trött men först ett litet snabbt inlägg :)

Så sähär har vår dag sett ut:

* Först jobb för mig, 7-13

* Hem och städa

* Baka en sockerkaka

* Haft besök av Anna, Henke och Elias

* Bakat tårta

* Min pappa och Manges pappa + familj har vart här och grattat Thindra

* Och nyligen haft besök av mormor och bror Jesper


Och så lite bilder från dagen + en film :)







Fick en Bobbycar av morfar och Gunilla och Pippi serie + drömmarnasträdgårdbok av farfar + familj

 







Nu sover hon gott vår lilla tös :)
Och nu blir det sängen för mig så man orkar upp och baka lite imorgon och förbereda för morgondagens barnkalas :)

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0