100613 - Söndag


Trodde jag var på bättringsvägen, men nu börjar jag tveka :/
Nu har halsen börjat att klia som bara den och är torr så jag hostar hela tiden just nu..

För en liten stund sen så kom Thindras farmor och Hasse hit och fira lilla prinsessan i förskott då dom ska åka iväg på fredag och missar Thindras kalas på söndag..
Dom hade köpt med sig en tårta och en massa presenter :)

Detta fick Thindra:

* Iggle Piggle docka som kan prata
* Set kläder
* Hink
* Body
* Mumin bestick
* Mumin mugg + skål
* Bok med sånger och ramsor med en tillhörande skiva
* Tavla som farmor sytt med Nalle Puh och med bokstaven T

Sen fick hon ett kuvert av Manges mormor med pengar..

Lite bilder från dagen:

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

Tänk att jag är farmor till världens underbaraste tjej : )

2010-06-13 @ 17:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0