100610 - Torsdag


Godmorgon :)

Ett litet snabbt inlägg då min tös håller på med blöjbytar saker just nu ;P
Sällan, så fort hon får på sig en ny och torr blöja.. haha!

Idag ska vi bara vara hemma och mysa..
Åker med min lilla älskling till hennes mormor med henne ikväll..
Då både jag och Mange jobbar dag imorgon, men hon trivs hos mormor så de kommer gå bra :)

Thindra brukar ju sova en sväng på förmiddagen, så när hon gjor det så ska vi cykla och ta ut ett paket som kommit från Panduro :)
Har beställt träbokstäver som jag ska måla till Thindras rum :)

Sen så ska vi åka in till stan tills Mange slutat och åka sedan till Thindras mormor som även bjuder på mat idag och imorgon :)
Ska åka in lite tidigare än till kl.4 ska ner på stan och köpa ögonbrynsfärg, ska testa färga mina och se hur det ser ut.. Är så less att måla som varje dag !!

Thindra sitter och leker för fullt nu med sina bilar :)

 

Nu ska det bytas blöja !!

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den finns på coop i valbo :) jätte lätt att dra var den med :) är skit nöjd med den ja^^

2010-06-10 @ 08:54:40
URL: http://garga.blogg.se/
Postat av: Carin Andersson

Gullhjärtat : ) Farmor

2010-06-10 @ 23:09:10
Postat av: Sandra

tack :) tror de kostade 2500 men var nedsatt till 2000 men är inte säker :P

2010-06-11 @ 16:47:49
URL: http://garga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0