100608 - Tisdag


GODMORGON :)

Idag ska vi på min lillebror Ossians skolavslutning i Strömsbro..
Sen kl.13 så ska vi till Gimlins för 1års forografi :)

Ja så ser vår dag ut, lagom med händelser tycker jag :)

Thindra idag:



Igår var vi ju till Mia en sväng med Anna och Elias..
Båda barnen slockna i bilen påväg hem till oss igen :)



Sen när dom hade vaknat så blev det lite fika och lite lek :)



Elias tyckte väl för det mesta att Thindra var jobbig som tog hans leksaker han lekte med ;P
Men det är bara för han att vänja sig eftersom hans syskon kommer i augusti..

Nej nu ska jag ta och ringa min mamma :D

Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

Lycka till hos fotografen. : ) Farmor

2010-06-08 @ 06:49:04
Postat av: Elisabet

Men ni har ju glömt en strumpa ;)

Jättesöööta kläder - hoppas de går bra hos fotografen :) Men de tror ja säkert de gör :)



Ha en bra dag

2010-06-08 @ 08:38:16
Postat av: Carin Andersson

Vilket charmtroll ni har till dotter, hon är underbar : )

2010-06-08 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0