100704 - Söndag


Godkväll !

En kort uppdatering av dagens som passerat..

Förmiddagen var lugn..
Vi var hemma och myste och lekte..
Innan lunch var vi ute och Thindra kröp då fram till sin stora pool och ställde sig emot den och peka och sa där..
Så tog det som att hon vela bada :)
Så jag och Thindra tog oss ett dopp då innan lunch..
Hon är ju världsgó vår lilla tös, älskar skrutten till 1000 :)

På eftermiddagen så åkte vi till Marma på kalas..
Min kusin Johans sambos barn fyllde 3 år i onsdags så vi fira henne idag..

Men gisses vilken varm dag de varit !!
Så vi kom hem från kalaset vid 7 tiden ikväll, så då åkte vi och hämta Martin och Anton för en tripp till Harnäsbadet för ett kvällsdopp..
Barnen lekte och skratta :)
Thindra älskar verkligen att bada..

När vi kom hem vid strax efter 8 så blev det välling och sängen för tösen..
Tog inte alls lång tid idag att somna för henne :)

Nu ska jag själv gå och lägga mig..
Få se vad de är för väder imorgon om de är fint blir de bad innan jag åker och jobbar kl.14..

GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0