100122 - Fredag kväll



**********************************************************************************************

Lite bilder från dagen..

Thindra har vart:


Sen så har farmor vart här och hälsat på och då kom hon med detta:


Sen så tänkte jag bjuda på en bild på min super snygga mage :P
Haha !
Syns dock att man har barn då man fått bristningar men dessa bjuder jag på !

Mange ska ju hjälpa mig att ge mig en spruta varje dag i 1 vecka..
De är en spruta som gör så att man inte får några blodproppar efter operationen..
Han gav mig första sprutan idag, ajaj säger jag bara..
Snacka om att han tog chansen och bara stack in den i magen..
Man kan ju ta sprutan själv, men jag vågar inte det ;P

Nu ska vi kika på tven här..
Thindra sover som en stock hon, hon har hållt på och busat här på eftermiddagen så hon ver helt slut nu hon..

Haft ganska ont idag på dagen men nu känns det mycket bättre i magen..
Det spänner inte lika mycket.. Skönt det !
Hoppas morgondagen blir ännu bättre :)

Ha en bra kväll, godnatt !

Kommentarer
Postat av: Linnsey

usch, sånna där sprutor fick jag efter kejsarsnittet å, ryser bara ja tänker på dom. Jag vågade inte heller ta dom själv, så ulf fick göra det.

2010-01-23 @ 09:36:41
URL: http://linnsey.bloggplatsen.se
Postat av: sara

Ja säger som så Emma,helldre en massa bristningar på magen en inga barn....Den som säger nått annat vet inte hur det är att vara en stolt mamma:) Du är jätte fin:) Kram kram sara(med Smilla)

2010-01-25 @ 09:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0