100121 - Torsdag morgon



************************************************************************************************


Fick sova ca 4 timmar iallafall..
Men vaken nu igen då jag vakna av smärta mellan bysten - sällan :(
Uscha hatar när det gör ont och trycker där..
Har även ganska ont i ryggen med inslag av illamående ibland..
Rädd att smärtan ska sätta fart nu snart på riktigt, vill slippa de nu idag innan operationen..
Ska strax ner och duscha min andra bakteriedödande dusch..
Åker hemm ifrån vid ca.6.45 idag, ska vara på sjukhuset 7.30..
Får då reda på när operationen är lagd, men som det såg ut förra veckan så var de på förmiddagen så vi får se då..
Nej nu ska jag sätta fart här, måste ta fram ett kort på mina älsklingar så jag kan ta med de :)
Vi hörs så fort jag orkar, få se om jag hinner lägga in ett inlägg sedan på Thindra !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kommer bli jättebra och du kommer slippa smärtan. Tänker på dig.

2010-01-21 @ 08:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0