100120 - Onsdag



**********************************************************************************************


Tjingeling !

Har ätit frukost för ett tag sen..
Sitter nu och kikar på Våra Bästa År..
Lilla Thindra sitter i sin gåstol och kör runt :)

Sen så ska vi ta oss en tripp in till stan..
Ska shoppa lite till Thindra eftersom får pengar idag :)
Blir mest mat och blöjer och så..
Men skulle vilja ha nåt av dessa till henne med:




Och nåt par strumpor skulle hon behöva iallafall !

Så Mange kommer väl och hämtar upp oss på Willys när han slutat..
Sen blir det att åka och äta mat någonstans, en tripp till Thindras farmor sen..
Hon ska ge mig en spruta i magen (vågar inte ta den själv) ;P
Sen innan vi åker hem så ska vi förbi bror min med dataskärmen..

Hem sen och mysa och titta på tven..
Ikväll så ska jag även ta första rengörningsduschen..
Blir en imorgon bitti med innan jag åker..
Usch, är så rädd inför morgondagen..
Vill verkligen inte bli nedsövd :/
Hoppas, hoppas det går bra..
Vill verkligen hem sen till min underbara familj

Lilla Thindra idag :)



Ha en bra dag, det ska vi ha iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till imorgon! Hoppas allt går bra! Men det ska du se att det gör!! :) Kramar från mig & Edwin

2010-01-20 @ 15:00:39
URL: http://jennyka.blogg.se/
Postat av: gunilla

lycka till i morgon! tänk vad skönt att slippa värken sen,kramar gunilla

2010-01-20 @ 15:54:47
Postat av: Tessan

Va sött med lilla tanden :)



Lycka till idag, såg att du skulle till sjukan. Kraam

2010-01-21 @ 07:41:42
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0