100107 - T O R S D A G

***********************************************************************************************

Godmorgon !

Nu är man skapligt pigg iallafall..
Trodde man skulle tuppa av imorse då Manges klocka ringde och Thindra vakna och vela ha mat..
Men det gick och nu sitter jag här :)

Idag står det bara en massa mys på vårt schema ♥
Ska inte göra något speciellt alls..
Bara vänta på att vår älskling ska komma hem !




Tänkte bara säga grattis till Stephanies lillasyster som blev mamma nu i natt..
Grattis till er :)

Beställde 2 stycken mattor igår till vardagsrummet + matrummet..
Tog express leverans, så dom ska komma imorgon :)
Blev dock samma färg på mattorna, men rummen ligger ju bredvid varandra så det blir nog fint
- är den creme färgade mattan

Fick även mail om att min födelsedagspresent från Mange är påväg hem :)
Så de kommer nog innan nästa helg !
Detta får jag:



Nu ska jag kika lite här på datorn medan Thindra sover !


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Nova har växt ur sin den där söta dräkten!! Synd för den är så söt =)

Sv: Jaha, då förstår jag =)

2010-01-07 @ 11:15:45
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: Sussie

Sån matta har jag i matrum och kök, också i creme. Jättefina. Så du gjorde ett bra val där. :)

2010-01-07 @ 11:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0