100219 - Fredag, HÄRLIGA fredag



**********************************************************************************************


ÄNTLIGEN..
..så är det fredag igen :)

Har blivit trött av mig på morgonen, spelar tydligen ingen roll när jag somnar på kvällen..
Är helt slut på morgonen endå..
Men nu blir det ÄNTIGEN 2 dagar UTAN ringklockan :)

Idag ska vi åka in till stan..
Ska möta Tant Michis för en lunch..
Sen så ska jag och Thindra till Willys och storhandla till henne :)
Barnbidrag idag ju ;P

Sen så ska vi bara hem och mysa med pappa ♥

Lite bilder på Thindrisen idag :)









HA EN BRA DAG !



Kommentarer
Postat av: Lisa

thindrasötnos! vi saknar er!

2010-02-19 @ 09:16:22
Postat av: Tant Michis

Sötaste Thindrisen klädd för att träffa MIG ;D

2010-02-19 @ 09:52:11
URL: http://mickadenius.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihi gobiten, va söt hon är :)

2010-02-19 @ 10:13:17
URL: http://jennyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0