100212 - Fredag



**********************************************************************************************


ÄNTLIGEN..
..
så är det fredag igen :)

Men jag måste säga att veckorna går grymt fort..
Så mycket man vill hinna med de gör man inte,tyvärr :(

Thindra är fortfarand elite snorig men inte som igår tycker jag..
Hon fick även sova hela natten, skönt :)

Nu sitter hon i gåstolen och pratar..
Hon har nyss ätit gröt så nu är hon mätt och belåten :)

Lilla prinsessan har även fått tand nr.2 :)
Eller den har nyss kommit fram och syns lite grann,men den känns :)



Få se om vi får besök va mormor senare..
Men vi hoppas på de :)

Annars blir dagen lugn..
Ska dammsuga, torka golven och duscha om en stund..

Sen blir det en massa mys ikväll med pappa ♥



Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Tessan

De är bra med mig, hur är det med er? :)

Oj, ja jag hoppas felicia klarar sig ifrån det, så hemskt när dom små blir sjuka.

Va sött med en till tand på thindra :)

2010-02-14 @ 19:28:46
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0