100831 - Tisdag

Hejsan :)

Då var denna dag snart slut..
Har hunnit med en heldel idag tycker jag :)
* Tvättat
* Dammsugit
* Torkat golven
* Målat lite i vardagsrummet

Man hinner en del då Thindra är på dagis sina små timmar varje dag :)

Imorgon ska hon få vara på dagis heladagen, första gången..
Både jag och Mange jobbar till kl.16
Men de kommer säkert gå kanon de med :)
Få se om hon somnar fort på vilan, fast hon är på dagis :)

Idag var vi ute på promenad i solen med..
Gick förbi kiosken för att köpa en glass att äta :)



Thindra hade sådan tur att hon även fick en klubba av kioskfarbrorn :)

 

Nu ska vi börja göra oss klara för kvällen snart, iaf för Thindras del..
Sen blir de att titta på tven och umgås med mamma som kommer :)

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Linnis

Hej. Du jag tänkte bara höra lite med dig om dagis. Visst går Thindra på jungfruholmen nu?Har ni hunnit fått nån uppfattning om hur det är där? Nöjd med allt hittills? Vi hoppas ju på att få plats med Kajsa där också, så man vill ju gärna höra lite om hur det är där. Förstår om ni inte hunnit fått så mycket uppfattning än på så kort tid. Men all info är intressant för oss :)

/Linnea & Kajsa

2010-09-01 @ 18:47:31
URL: http://linnipinni.blogg.se/
Postat av: Linnis

Åå vad härligt att höra att ni är nöjd. :)

Vi har ju inte fått nått besked än, men vi har satt upp och fr.o.m. Januari 2011. Så jag hoppas vi känner oss redo att släppa iväg henne då. Hon är ju lite strulig med maten så hon växer inte så himla fort. Så jag vill gärna att hon ska bli lite stabilare där först. Men förhoppningsvis hinner hon komma igång och respektera fler maträtter än gröt, köttbullar och potatis eller burkmat innan nyår. :)

2010-09-01 @ 21:33:23
URL: http://linnipinni.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, jag går i Skutskär.

Ett paket med teorin, riskettan och risktvåan och 20 körlektioner kostar 10 400 kr om jag minns rätt.

Själv så hade jag gjort riskettan och risktvåan så jag betalade 7 400 kr för teorin och 10 körlektioner.

Jag tycker skolan är super.

Rekommenderar den starkt. De tar ca 2 veckor. De beror på hur bra de går för en. =)

Kram

2010-09-01 @ 21:54:36
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0