100826 - Torsdag

Tjingeling :)

Nu var det ett tag sen jag skrev igen men nu är de fullt upp hela tiden tycker jag :P

Idag har Thindra vart helt själv på dagis från 8 till 11 och det hade gott kanon bra :)
Enda va att hon gilla inte havregrynsgröt ;P Haha !

Imorgon ska hon vara på dagis 8-12 så då blir det både frukost och lunch :)
Nästa onsdag blir det heldag för henne med vila med då jag jobbar då..
Ska bli spännande och se hur de går men de går nog gallant det med :)

Tänkte bjuda på lite bilder från veckan!

Thindra nyss :

 



Thindra igår då vi var till BVC för vägning (10314) + mätning (78cm) :



Thindra, Molly och Ida i tisdags.. Var hem till dom en snabb sväng innan dagis :



Nu blir det lite mys framför tven med drömmarnas trädgård..
Snart är huset fullt igen, lillebror kommer hem från skolan om 15min sen om 30min kommer Camilla + hennes bonus barn hit :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tant Michis

Sötisen!! Måste säga att Thindra passar väldigt bra i rött :)

2010-08-27 @ 08:45:05
URL: http://mickaenius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0