100814 - Lördag


Tjingeling :)

Då var man hemma på timmar då..
Thindra vakna 5 min efter att jag kom hem, så nu har vi kramats lite :)

Ska strax duscha innan de är dax att göra middagen..
Men tror Mange får fixa de idag ;P
Är ju lätt mat, potatisbullar,bacon och sylt - Mumma !

Har bestämt mig om vilket tyg som ska inskaffas till matrummet..
Blev nr 2, blir nog jätte bra :)



Tack alla som vela hjälpa till :D

Ska packa lite idag med medans jag är hemma på timmar, imorgon åker ju min lilla älskling till mormor i 1 vecka, kommer sakna henne så !

Nej sätta fart nu så man hinner med allt :)

Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova [Foto]

Oj oj oj Emma, hur ska du klara dig SÅ länge?! =)



Javisst =) Skulle vara jättekul att fota er =)

2010-08-16 @ 21:14:58
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: Carin Andersson

Förstår ni kommer att sakna henne, prinsessan av Lindsäng. :0)farmor

2010-08-16 @ 22:10:46
Postat av: Carin Andersson

Förstår ni kommer att sakna henne, prinsessan av Lindsäng. :0)farmor

2010-08-16 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0