100428 - Onsdag


Goddag !

Har nu en liten pause i pluggandet då Thindrus är vaken..
Just nu sitter och på golvet och leker och dansar mellan varven :)




Mammas gullunge ♥

Annars så ska vi inte göra så mycket, förutom att jag måste plugga..
Har prov i webbdesign idag..
Uscha !

Så medans jag åker och gör de så ska Thindrus få vara hos farfar och busa :)

Idag fick vi äntligen hem vagnleksaken jag vunnit på tradera..
Och Thindra älska den :)






Har även fått hem en UV-skyddad baddress som jag köpt..
Så nu är vi redo för sommarens bad :)



Har även fått hem en lära gå-sele som jag vunnit på tradera.. Men den fick vi imåndags :)



Nej om man ska plugga lite till då medans lillan sitter och leker så snällt !

Ha en en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Sån där ratt till vagnen ska vi köpa med sen tänkte jag. Rolig grej! :) Vad kul att hon gillade den! :)



Lycka till på provet.



Puss

2010-04-28 @ 12:02:37
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Carin Andersson

Vilken rolig vagnleksak : ) Farmor

2010-04-28 @ 21:33:46
Postat av: Anonym

Nötnosen då :)

2010-04-29 @ 14:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0