100422 - Torsdag


Gisses vad trött jag är ;P
Jag har nyss kommit hem från jobbet..
Jobba 16.15-21.15.. Men de har vart trevligt :)
Har inte jobbat på ca 2 veckor så..

Annars idag så har vi tagit med pappa Mange till öppnis en sväng :)

Sen åkte vi hem vid halv 11 så vår lilla tröttis fick sova..
Så vi åt lite lunch, sen skjusa mina älsklinga mig till skolan..
Efter skolan som sluta kl.16.00 blev det jobb då..

Imorse var jag på världens sämsta humör, men inte konstigt när man tittar ut och ser all snö !!
Igår var det grönt överallt, vi hade nästan inge snö på gården och idag var det fullt med den..
Men HOPPAS HOPPAS att den försvinner fort..
Dom sa ju igår att helgen skulle bli fin och varm :)

Måste berätta att vi lär åka till IKEA snart och köpa spärrar till alla våra kökslådor..
Tösen har lärt sig att öppna dom nu och idag stängde hon igen en låda så hon klämpde hela handen..
Det var inte populärt !

Sista men INTE minst..
STORT GRATTIS till Hanna och Marcus som fick sin lilla pojk idag :)
LÄNGTAR tills man får se lilleplutten..

Nej nu blir det sängen, Natti natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0