100401 - Torsdag



**********************************************************************************************


GLAD PÅSK !

Ja påsken har ju iallafall börjat :)

Ja idag är det 1:a april också..
Och inte har jag hittat på något aprilskömt heller :/

Dagen har vart lugn..
Jag och Thindra tog en skön och underbar sovmorgon till halv 10..
Sen har vi myst och lekt..
På eftermiddagen då Thindra fick sova ute i vagnen på altanen och jag städa undertiden..
Så när pappa Mange kom hem så var det rent och fint här :)

Efter middagen så gick Mange ut med hundarna och jag tog och fixa till Thindra för ett besök till farfar..
Idag har Thindra också vart påskkärring som alla andra barn idag..
Och såhär söt påskkärring blev det:

 

Vi kom hem för ett tag sen..
Så vi har nyss lagt Thindra och vi kikar på Sveriges Värsta Bilförare :)
Vilka puckon, de är ;P
Haha !

Ja så har vår dag sett ut..
Ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: ewe

gud hon är ju för söt :) imorgon får jag se henne live! hon lyckas fånga många hjärtan!

2010-04-01 @ 22:23:04
URL: http://evelinewinberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Otroligt fin hon är=)

2010-04-02 @ 16:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0