090925 - F R E D A G



***********************************************************************************************

Tjingeling !

Ja då var jag hemma igen..
Vart på gastroskpin idag då, men de såg inge fel alls..
Allt såg bra ut sa han..
Uscha, va otäckt det var !

Skönt endå att de inte åg nå fel, men va är de för fel på mig dårå?!?

Har nyss käkat lite och pratat med försäkringskassan..
Anmält att Mange vart hemma idag med tösen vår..
Roligt att ringa ditt när man hör i andra endan, du har plats 168..
Bläää !

Men de gick skapligt fort iaf
:)

Vi ska väl ner på stan sen en sväng och kika lite, Mange ska ha nya byxor till dopet och jag en ny ögonbrynspenna.. Ska även kolla på en väst Gina Tricot som jag sett på nätet..
Skit snygg !



Sen blir det en vanlig myshemma kväll
:)


Kommentarer
Postat av: jenny

Oh..vilken snygg väst.. fanns den i stan? :)

2009-09-25 @ 23:12:56
URL: http://jennyka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad knepigt.. Elin, Williams mamma har ju också sådär ont som dig.. Jobbigt att inte veta vad det är..! Hoppas du får en bra dag iaf :)

2009-09-26 @ 10:50:53
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Det var jag som skrev nyss :p /Karin

2009-09-26 @ 10:51:29
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0