090922 - T I S D A G



***********************************************************************************************


God
morgon !


Ännu en ny dag.. Solen skiner för tillfället iallafall
:)
Dom sa på vädret imårse att det är regn påväg in till Sverige och vid kusten kunde de bli ganska blåsigt..
Så det visar sig om det blir regn då..
Jag och Thindra ska vara hemma hela dagen så det gör inget om det regnar
:P

Min mamma kommer hit idag och gör oss sällskap..
Sen så skulle nog min mormor och moster komma förbi en sväng med tror jag..

Hade en mysig dag på stan igår..
Roligt att träffa Camilla och hennes Towe, nu när det var så länge sen..

Blev lite shopping också, men mest till mig denna gång
:)



Hämta ut pengar från min fondgrejs som mormor har till oss och handla av dom pengarna..
Det var smart tycker jag eftersom då har jag inte rört våra pengar som är kvar
:)

Nej nu ska jag ta och dammsuga och diska..
Så jag kan käka frulle till våra bästa år sen
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0