090918 - F R E D A G



*************************************************************************************************

Vette fan va jag ska ta vägen ?
Va ganksa bra nu ett tag då jag satt vid datan och kika runt, kände inte av smärtan lika mycket då..
Har knappt sovit i natt.. Smärta IGEN
:(

Orkar fasiken inte med de här nå mer..
Vet inte va jag ska ta vägen, de gör ont när jag sitter, ligger eller står..
Kan ingen hjälpa mig
?

Värktabletterna hjälper inte heller, man är helt chanslös
:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch stackare! :( Inge kul ju...

Nu måste dom fan ta reda på vad det är tycker jag..



Puss och kram

2009-09-18 @ 05:33:55
Postat av: Pappa

Jag skulle gärna hjälpa dig om jag kunde...

Hoppas det blir bättre snart och be om andra värktabletter!



Puss & kram

Pappa

2009-09-18 @ 14:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0