090915 - T I S D A G



***********************************************************************************************

Godmorgon !


Det blev 5 km spåret igår..
Va bra skönt att gå
:)
Det tar ca 1,5 timme för oss att gå en halv mil med hundarna..
Går säkert fortare utan hundar eftersom dom ska lukta och grejsa efter vägen..
;P

Hör nu att Thindra vaknat så nu ska hon få mat och kläder på sig
:)
Ska även ta och ringa min älskade mammi


Idag ska vi vara på stan kl.12 och träffa:
Lisa & Lina
Jossan & Oliver
Elin & William


Så idag går stan osäkert då vi mammor ska ut och röja
;P
Haha !

Nej nu ska jag ta hand om min lilla tös..
Ska försökta ta med kameran idag så jag kan bjuda på bilder från dagen sen
:)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åh vad skojs! :) Skulle man varit med..

Hoppas ni får trevligt iaf.



Puss Krams

2009-09-15 @ 08:45:29
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Elin Kratz

Ja det kan man verkligen säga :)

2009-09-15 @ 21:01:06
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0