090913 - S Ö N D A G



***********************************************************************************************

Tjingeling !


Solen skiner och det verka bli skapligt väder endå idag
:)
Jag sitter här en sväng och mina älsklingar ligger i sängen och kolla på Idol..

Idag så ska vi träffa Stephanie, Fredrik och Alexander..
Det var ett tag sen vi såg så ska bli roligt och se hur stor Alexander blivit..
:)

Annars ser dagen lugn ut..

Var ju hemma hos Martin, Maria och Anton igår på middag..
Och det var super gott
:)
Fick grillad kyckling och jag är inte sådant stort fan av kyckling men den igår var gudomlig god
:P

Måste bjuda på en bild på Thindra igår..
När vi satt och käka igår hemma vid lunch fick hon för sig att hon skulle göra andra saker vid matbordet..
Bilden avsöljar vad hon gjorde
;P Haha..



Nej nu ska jag dricka mitt thé och kika på Riverside..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0