090909 - O N S D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon..

Thindra har nyss vaknat så nu sitter hon här och äter sin frukost
:P
Längtar tills hon ska börja äta gröt och sånt
:)

Dagen ser lugn ut..
Blir att vara hemma, städa lite och mysa med tösen min..
Sen i eftermiddag så ska jag och Thindra ta en promenad till Manges jobb så vi är där när han slutar och sen åka till Skutskär och kika på ett till radhus..
Radhuset igår var helt okej, älska planlösningen men måste ju renoveras lite..
Men tapeter och golv får man ju räkna med
:P
De var en 3:a vi kika på igår och idag blir det en 4:a, så får se då..

Har hittat en overall till tösen min också nu till vintern..
Tror den kommer att matchar mössan jag köpt redan..

Lindex Shop Online - Overall
Den kommer från Lindex och verkar hur mysig som helst..
Så de blir väl att åka ner någon dag och kika på den, är den bra så blir det den till vintern nu :)
Nej nu ska jag kika runt lite på datan sen blir det att fixa Thindra för dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0