090905 - L Ö R D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon !


Idag blir det nog en bra dag
:)
Ska göra saker hela dagen !

Nu ska jag snart äta frulle och fixa mig klar..
Vid halv 10 kommer mamma och Ossian hit och vi ska bege oss till Furuvik..
Första gången Thindra ska åka till Furuvik..
Hoppas de inte blir något regn bara, molnigt kan de får vara bara de är uppehåll
:)

I eftermiddag ska vi hem till Anna, Henke och Elias..
Henke fyller år idag, så vi ska dit och gratta han..

Så ser våran dag ut iallafall !

Igår eftermiddag var vi hem till mamma och fika..
Jag hade ju bakat en äppelpaj som jag tog med mig..



Innan vi åkte till Råhällan så var jag in på Citygross och handla ett par barn hörselskydd till Thindrisen..
Eftersom de ska vara uppträdande i Furuvik idag så är det bra om har sånna..
Har iallafall tänkt köpa sånna men nu fick vi tillfället, så nu är det gjort !
Ett par rosa blev det också såklart
;)



Innan jag ska fixa mig måste jag bjuda på denna bild jag tog på snuttan igår i nya vintermössa..
Snart har hon vuxit i den..
Blir nog lagom till det är dax att använda den
:)



Nej nu ska det sättas fart här !


Kommentarer
Postat av: Linnsey

Åh, hur mycket kostade hörselskyddill ha sånna jag med=)

2009-09-05 @ 09:02:07
URL: http://linnsey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0