091030 - F R E D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon !


Då har både jag och Thindra fått i oss lite mat i magen, så nu är vi mätta och belåtna
:)
Sitter här en sväng och kikar runt lite och lyssnar på musik..

Sen ska vi har riktig pysseldag här är det planerat iallafall
:)
Ska göra 2 st tavlor till Thindras rum, sy lite och testa göra någonting åt en lampa som Thindra ska på sitt rum, ska testa klä om den
;P
Få se hur allt blir, bjuder på bilder senare om det lyckas
:P

Sen när Mange kommer en blir det till affären en sväng och handla lite..
Funderar om vi ska förbi och rusta och köpa taptern jag hittat som fondtapet till vardagsrummet och se om den blir godkänd av Mange
;P
HOPPAS !



Ikväll blir det tacos och Idol mys
;P
Få se om bror min flyttar idag isånnafall blir dte väl e tripp till han i Bomhus och kika också
:)

Nej nu ska jag sätta fart här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0