091029 - T O R S D A G



***********************************************************************************************


Förlåt...


...för den dåliga uppdateringen idag !

Men dagen har inte vart allt för bra..
Fick vara vaken inatt med smärtor, men imårse kände jag mig skaplig..
Var bara öm i magen, så jag gjorde ordning mig själv och Thindrus och gick till öppnis med några från föräldragruppen..
Men påväg hem så kom smärtorna igen.. Tur att jag gick mid Jenny hela vägen och prata så tänkte man inte lika på dom.. STORT TACK JENNY
:)

Vart liggandes tills Mange kom hem vid 4:a..
Men hade inte ont hela tiden, smärtan försvann rätt fort efter att jag tagit voltarenen..
Nu mår jag skapligt igen och hoppas detta håller i sig ett tag nu..
Fick ett nummer till någon som planerar operationernasjukhuset då jag ringde kirurgmottagningen idag då jag behövde nytt recept voltarenen..
Så ska testa och ringa henne imorgon och kika om hon har någon AKUT tid åt mig, blir ju bara värre och värre detta.. Och min läkare hade planerat min operation om 3 HELA MÅNADER !
Idiot !

Nej nu ska jag och Thindra mysa lite innan det är dax för henne och sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0