091028 - O N S D A G kväll



***********************************************************************************************


Godkväll !


Sitter och kikar runt lite här på datan just nu..
Om ett tag blir det att kika på "Arga snickaren"..
Tycker det programmet är riktigt roligt
;P

Smärtan gick över vid 10 tiden imårse iallafall, så det var skönt..
Somna som en stock, blir helt slut jämnt då jag haft ont..

Efter att vaknat till liv igen och fixat lite här hemma och vart ut med hundarna så tog jag och Thindra en prommis till Gavlegårdarna och sa upp lägenheten..
Sen innan vi tog oss hem så gick vi förbi Carolina Larsson och hälsa på henne..
Mycket trevligt
:)
Fick reda på en ny sak idag att det finns radhus på taket på Ica på söder..
Där bor Carolina iallafall, väldigt mysigt hade dom
:)
Längtar tills hennes lille prins kommer.. Mer bebisar
:P

Måste bjuda på 2 st bilder på en av mina potatisar som jag skulle använda idag..
Världens största, som jag sett iallafall
;P



Nej nu ska jag kika runt lite mera innan tven börjar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0