091006 - T I S D A G



***********************************************************************************************


Tjingeling !


Thindra har nyss somnat och jag ska skriva ett snabbt inlägg medans..
Ska fixa klart mig det sista strax sen ut med hundarna innan vi ska bege oss till bussen..

Idag ska vi ner på stan och träffa Thindras polers Oliver och Lina
:)

Sitter och väntar på att de ska ringa från sjukhuset också..
Har fått telefon tid med en läkaren men inte förns om 2 veckor..
Så ska kolla om det går att få tidigare..
Haft ont i natt igen så
:(

Men nu har jag bara lite ont i bröstet och ryggen..
Hoppas de går över strax med..

Tänkte bjuda på dessa bilder - Thindra igår när mormor var här..
Hon älskar sin mormor




Nej nu ska jag sätta fart..
Bilder från dagen kommer senare
:)

Kommentarer
Postat av: Tess

fick du min kommentar om att lilla sessan har sina drag från mor sin oxå? syns rätt bra tycker jag vem som är mamma din den lilla skönheten

2009-10-06 @ 17:29:51
URL: http://theresear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0