091002 - F R E D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon !


Inatt har jag typ sovit som max 3 timmar..
Blir så galen, orkar fasiken inte med denna smärt !
Till slut slåg jag och vred och spraka i sängen pga att det gjorde så ont..
Så efter ett tag så blev jag helt slut och somna..
Kräktes 2 gånger inatt med, första gången jag gjort de..
Har tidigare bara mått illa..

Väntar på att kirurgavdelningen ska ringa så jag kan få nytt recept voltarenen som snart är slut..
Den lindrar ju lite iallafall..

Hoppas på hjälp snart iallafall !

Idag ska jag och Thindra få besök av mamma (mormor) och mina 2 bröder..
Så blir lite fika fram mot lunch skulle jag tro att dom kommer..

Annars blir det en lugn dag för oss..

Igår fixade jag klart Thindras dopklänning..
Och såhär blev den:



Fick även hem nya klädseln till sittvagnen igår..
Passa nästan helt, lär finfixa lite bara
:)
Det är ju pga att det är en Brioklädsel och jag har en Emmaljunga..
Men det blir bra till slut
:)



Hade en trevlig lunch igår iallafall som vi spendera med Michis..
Tack för det gumman
:)

Nu ska jag försöka äta lite..

Kommentarer
Postat av: ullis

vilken fin klänning :)

2009-10-02 @ 09:36:00
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/
Postat av: BBB Michis

Tack själv gumman =) Och hoppas att du mår bättre under dagen och att du får svar snart =) Dopklänningen blev supersöt iaf!! =)

2009-10-02 @ 10:57:49
URL: http://mickadenius.blogg.se/
Postat av: Lisa

hehe, vi kommer ha exakt samma färg tror jag ;)

2009-10-02 @ 17:57:41
Postat av: Tess ♡

Hej :) vart kan man köpa såna där fina till vagnen ? :)



otroligt söt dopklänning!!

2009-10-04 @ 12:29:39
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0