091124 - T I S D A G

***********************************************************************************************

Tjingeling !

Thindra har nyss vaknat efter sin förmiddagslur och ligger nu och pratar som bara den :)
Själv har jag nyss fått i mig frukost, duschat och sminkat mig..
Bara frillan kvar nu :)

Idag så ska vi ner till stan vid lunch och träffa Johanna :)
Hon som kankse flyttar till Örebro ihelgen :(
Men men vi kommer ju ses endå :)
Hoppas jag iallafall ;P
Haha !

ETT STORT GRATTIS TILL JANET OCH ANDREAS som ÄNTLIGEN fått sin bebis..
En liten pöjk blev det, sötnos :)

Nu är det bara Carolina som går och väntar på sin prins..
Sen så har vi Camilla nu i början av december :)

Thindra får några nya små vänner nu :)

Idag blir Thindra...

5 månader :)

STORA tjejen !
Fasiken vad tiden går fort fram..
Tyckte vi fick hem vårt hjärtebarn nyss..
Och om 1 månad exakt är det julafton och Thindra blir då ett halvår..
Herregud !
Aja, ska sätta fart här nu..
Känner att det är dax att byta någons blöja här ;P


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis Thindra på 5 månaders dagen :)

2009-11-24 @ 20:41:44
URL: http://jennyka.blogg.se/
Postat av: Tess ♡

Grattis grattis från mig och Flisan!

Tiden går ju så otroligt fort!!

2009-11-25 @ 09:37:20
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0