091120 - F R E D A G

***********************************************************************************************

Tjingeling♥

Idag har vi haft fullt upp hela dagen..
Dagen började att mamma och Micke kom hit och åt frukost med oss..
Niclas kom även han och käka frulle..

Sen tog jag, Niclas och Thindra oss en promenad till Röda korset här på brynäs och köpte en jätte fin sänghimmel i rosa till Thindras rum :)
Sen tog vi en sväng till Rusta Niclas skulle handla lite..

Påväg hem därifrån så tog jag och Thindra en snabb fika hemma hos Mia och Linus..
Det var bara dom hemma :)
Trevligt, dom flyttar till Skutskär nu 1:a december så de är bra :)

Tog bilder på Thindra och Linus..
Nu är dom lika stora fast Linus är 2 månader mindre än Thindra ;P



Älsklingen kom hem för ett tag sen så snart ska vi åka och stor handla till Thindra :)
Sen blir det pizza och mys framför Idol :)

Ha en bra kväll !


Kommentarer
Postat av: tess

Jaa, vi såg dig vi också :) vi va inne och åt kebab ;P

Gillar din vagn! Haha skitsnygg ju!

Va inne på korset idag jag också, hittade en bok :)



2009-11-20 @ 18:02:36
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Vilka sötnosar! :)



Jo han är jätteduktig på det. Nu brukar han stå med benen rakt upp också och inte bara på knäna heeh. Jo det är full fart framåt. Iaf när det är något han vill komma till. Och han är även på god väg att sätta sig från liggande på mage till sittande med. Så det är jätte skoj. Fullrulle hela dagarna.



Sen har han även börjat ta tag och drar sig upp på spjälsängs kanten. Så man är lite smått oroad. Om man ska vakna och se en hängande Alexander på sidan av sängen hans. Så det är väll dags att sätta ner den antar jag nu.



Allt bra med Thindra och så då? :D Hon hade ju blivit jätte stor sen jag såg henne sist ju. När vi stötte på er på affärn där och så. Stor tjejen! :)



När har ni tid att ses?



Puss Krams

2009-11-20 @ 22:20:15
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Hihi, ja killar brukar växa på sig snabbare :)

2009-11-20 @ 22:35:51
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag måste bara få säga att jag tycker om att läsa din blogg. Och att du verkar vara en sån bra mamma. Du ifxar ocg trixar. Även innan du fick din dotter var bloggen rolig. jag tycker du verkar vara en super mamma som orkar med ett litet barn samt ta hand om hushåll osv! Tummpen upp till dej verkligen!

2009-11-21 @ 13:00:34
Postat av: Anonym

hihi nu har ialf jag uppdaterat :)

Men hur går det för din suppdatering?? ;)

2009-11-22 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0